2012-06-10 22:19:29, vasárnap
|
|
|
Áttörés a magyar őstörténet-kutatásban:
"A magyarok a zsidóktól származnak", és "Árpád fejedelem is zsidó"
Mivel a történettudomány kulcspozícióit is zsidók, illetve az ő szolgálatukban álló filoszemiták népesítik be, ne csodálkozzunk, ha meghamisítják a múltunkat. És nem csupán a 19. század második felének és a 20. századnak a történetét mutatják be hamis fényben, hanem egyre gyakrabban pedzegetik a ,,tudósok", hogy a zsidók már a honfoglalás előtt is éltek a Kárpát-medencében, sőt egyesek szerint az sincsen kizárva, hogy a honfoglalók között is jelentős számban voltak zsidók. Mi több, Komoróczy Géza zsidó történész professzor a minap egyértelműen ki is mondta: Árpád fejedelem igenis zsidó volt.
Komoróczy, aki szerint még Árpád fejedelem is zsidó volt
Komoróczy Géza történész professzor a Hitgyüli Hetek című lapjának abból az alkalomból adott interjút, hogy nemrégiben megjelent A zsidók története Magyarországon című kétkötetes műve. Komoróczy szerint a 18. század vége előtt nemigen kutatták a zsidók történetét, és ha beszéltek róluk, általában ,,jelentéktelen idegen elemként" utaltak rájuk. A ,,modernizációt" követően pedig ,,leginkább mint gyárosokról, a kapitalizmus hordozóiról esik róluk szó" - véli a professzor. A könyvben a holokausztról is jelentős terjedelemben olvashatók a szokásos hazugságok, ám fenyegető jel, hogy immár a magyar középkort, sőt az őstörténetünket is a zsidók akarják megírni. Komoróczy a könyvében szót ejt egy ,,szerzetesről", aki a 10. század végén állítólag azt írta, hogy a ,,magyarok szeretnek azzal büszkélkedni, hogy a zsidóktól származnak". Igaz, a professzor maga is megemlíti az interjúban, hogy a szerzetes utalása önmagában semmit sem jelent, azonban a bogarat mindenesetre elültette a gyanútlan olvasó fülébe. Arról persze nem beszélt a ravasz ,,tudós", hogy a középkori utazók, krónikaírók és szerzetesek - legyenek azok arabok, bizánciak, franciák, németek oroszok vagy magyarok - kivétel nélkül török eredetű, a legtöbb esetben a hunokkal azonos vagy velük közeli rokonságban álló népnek mutatják be a magyarokat. Ami persze a legkevésbé sem gátolta meg a ,,modern kor" számos történészét abban, hogy könyveikben leírják, és a katedráról hirdessék : a középkori krónikák mind tévednek, és mítoszoknak adnak hitelt a magyar nép eredetére vonatkozóan. Vajon akad-e olyan ,,hivatalos" történész, akinek lesz bátorsága kételkedni annak a 10. században élt szerzetesnek a szavában, aki szerint a ,,magyarok szeretnek zsidó származásukkal büszkélkedni"?
Komoróczy a 16. századi ,,protestáns históriásének-irodalomban", sőt Ady költészetében is megtalálta a nyomait a feltételezett ,,magyar-zsidó rokonságnak". A históriás énekek szerzői azonban elsősorban azért emlegetik a zsidókat, mert hasonlóságokat véltek felfedezni a választott népnek az Ószövetségben leírt sanyarú sorsa és a magyarság korabeli súlyos helyzete között. A történész professzor más légből kapott feltételezéseket is megenged magának: a ,,honfoglalás előtt magyar törzsek találkozhattak zsidó kereskedőkkel is" - jelenti ki. De még további ötletekkel is előáll. Miután elmondja, hogy a magyar törzsek a hivatalosan a zsidó hitre tért Kazár Birodalom ,,mellett vagy éppen annak keretei között éltek a 8-9. században", és egy időben a ,,kazárok szövetségesei voltak", az alábbi, semmiféle bizonyítékkal alá nem támaszható kijelentést teszi: ,,Könnyen elképzelhető, hogy nemcsak a kazárok, hanem szövetségeseik vezetői is felvették a zsidó vallást". Ilyesfajta elképzelésekre és légből kapott feltételezésekre épül majd az új, filoszemita jellegű magyar őstörténet?
Különös viszont, hogy miközben a professzor maga is csak lehetségesnek tartja, hogy a honfoglalás előtt a magyarok ,,találkozhattak zsidó kereskedőkkel", illetve hogy a magyar törzsek vezetői ,,felvették a zsidó vallást", teljesen biztos Árpád fejedelem származását illetően: ,,ha valaki egyáltalán zsidó volt a honfoglaló magyarok között, akkor Árpád fejedelem biztosan" - nyilatkoztatja ki. Az ember esze megáll. Ha ilyesfajta teljesen megalapozatlan érvekre építették föl a holokauszt-történetet és az Izrael állam történelmi legitimitását, ne csodálkozzanak, ha mítoszaikat könnyűszerrel halomra döntik a revizionisták.
A továbbiakban Komoróczy említést tesz arról, hogy IV. Béla privilégiumokat adott zsidóknak, majd nem hallgatja el azt sem, hogy Nagy Lajos viszont 1360-ban (bár a saját kutatásai szerint 1348-ban) kiűzte őket. Ha tisztességes tudós lenne, illett volna beismernie: nem csak Nagy Lajos idején születtek olyan rendeletek, melyek a zsidók káros tevékenységét korlátozni igyekeztek, hanem számos más uralkodó is megpróbálta visszaszorítani a zsidóság veszedelmesnek ítélt befolyását. Komoróczy még az Aranybulla ,,antiszemita" rendszabályairól sem tesz említést, viszont a jól ismert zsidó propagandafogással él, amikor azzal próbálja indokolni Nagy Lajos királyunk zsidóellenes intézkedéseit, hogy az 1348-as pestisjárvány idején ,,elterjedt a vád: a járványt a zsidók terjesztik". Mintha a minden korban és mindenütt megjelenő zsidóellenesség oka valamiféle babonás hiedelem lenne, melyet a tanulatlan, buta antiszemiták terjesztenek! Mintha a fennmaradt iratokból és könyvekből nem derülne ki teljesen világosan, hogy a zsidókra nem ostoba mendemondák miatt haragudtak, és nem is csupán az ,,irigység" illetve a ,,bűnbakképzés" az oka az ellenük fel-fellángoló gyűlöletnek. Komoróczy könyvével és nyilatkozatával sajnos ismét bebizonyította, ami egyébként a legtöbb cionista történészről elmondható: nem igazságot kereső tudós, hanem propagandista.
Arra a kérdésre, hogy milyen okokkal magyarázható a zsidóság ,,fennmaradása" és a polgárosodásban játszott jelentős szerepe, Komoróczy felsorolja az ismert filoszemita válaszokat: a zsidók hűségesek voltak a hagyományaikhoz, de ugyanakkor tudtak változni és ,,modernizálódni", amikor arra szükség volt, szolidárisak voltak egymással, betartották a királyi-állami törvényeket, de mégis ragaszkodtak ,,egyfajta autonómiához" (vagyis mégsem tartották be a törvényeket). Komoróczy a progresszív adózás, valamint papírpénz és a bankrendszer feltalálását is a zsidóknak tulajdonítja (de az uzsorakamat és a pénzzel kapcsolatos más visszaélések ,,feltalálásáról" nem tesz említést), és azzal is érvel, hogy a zsidóság szétszórtságából következően ,,sokközpontú társadalom", amely ,,alkalmazkodóképesebb" és ,,hatékonyabban tud reagálni a körülmények változására, mint " egy centralizált állam. Tehát a decentralizációt is a zsidók találták föl - milyen kár, hogy az irányításuk alatt álló nyugati világot mostanában egyre szorosabb kézzel, felülről vezérlik. Komoróczy természetesen nem mulasztja el az utalást a zsidók írástudására, műveltségére és nyelvismeretére sem, mint amelyek nélkül elképzelhetetlen lett volna a fennmaradás.
Mindezen kiváló tulajdonságok és nagyszerű vívmányok ellenére azonban a professzor szerint a ,,zsidó közösségek tevékenysége nem arra irányult, hogy mások fölött hatalmat gyakoroljanak". De ha így van, és ráadásul, mint a professzor mondja, ,,a zsidók meghatározó mértékben járultak hozzá Magyarország modernizálásához", sőt - más nemzetiségekkel ellentétben - ,,a nemzeten belül képzelték el jövőjüket", akkor vajon miért lángolt fel mégis az antiszemitizmus? A kérdést maga Komoróczy is megfogalmazza, a válasz azonban a szokásos mellébeszélés: a professzor ugyanis úgy véli, a Németországból eredő ,,politikai antiszemitizmus" terjedt el Magyarországon. De hogy miért terjedt el, és vajon Németországban miért alakult ki, felváltva a ,,keresztény antiszemitizmust"? Nos, ezekre a kulcsfontosságú kérdésekre az állítólag nagy tudású professzor nem tud - vagy nem mer - válaszolni. Inkább a szokásos, unalomig ismert holokauszt-alapdogmát fújja: a holokauszt óta nem szabad csúnyákat mondani a zsidókra, ,,mert egyértelművé vált, hogy ezek az eszmék hová vezetnek". Íme, mire is jó a holokauszt-mítosz: arra hivatkozva csírájában lehet elfojtani mindenfajta, a cionizmust, Izraelt és a zsidóságot érő kritikát - vagyis a szabad véleménynyilvánítást.
Komoróczy azzal is igyekszik a zsidóság hatalmi pozíciójának elfogadására sarkallni a magyarokat, hogy kifejti: ,,elenyésző azok aránya, akiknek ősei Árpáddal jöttek az országba". Mivel tehát itt majdnem mindenki bevándorlók leszármazottja, nem érdemes fennakadnunk azon, hogy a legtöbb zsidó Galíciából érkezett hazánkba - szól a cionista üzenet. Olcsó propagandafogás, melynek célja, hogy a kevéssé tájékozott emberek előtt úgy tűnjön fel, mintha az ,,antiszemiták" azért haragudnának a zsidókra, mert ,,idegenek". Természetesen nem az a baj, hogy ,,idegenek", hanem az, hogy nem fogadják el a befogadó nemzet szokásait és törvényeit, és uralkodni akarnak a magyarság fölött.
Az interjú befejező részében pedig Komoróczy a magyarság rettenetes ,,bűneit" ecseteli, amiért a hatóságok, az államigazgatás, sőt az egész magyar lakosság ,,asszisztenciája mellett" zajlott a zsidók deportálása 1944-ben. De nem kíméli az egyházi vezetőket sem, akik szerinte az első és második zsidótörvény tárgyalásakor is dicstelen szerepet játszottak, 1944-ben pedig még a kikeresztelkedés lehetőségét is korlátozni próbálták, és csak a kikeresztelkedett zsidók védelmében léptek fel.
De megkapja a magáét id. Antall József is, akiről eddig az volt elterjedve, hogy a háború idején zsidókat mentett. Azonban Komoróczy most azt állítja, hogy olyan dokumentumok kerültek elő, amelyek alapján megállapítható: valójában id. Antall József is bűnös, ugyanis azon a véleményen volt, hogy a lengyel menekültek között lévő zsidóknak nem jár támogatás.
Komoróczy tehát a zsidóság militáns, szélsőséges, a Dániel Péterhez hasonló elmebetegeket is magába foglaló szárnyához tartozik, amely sokkal súlyosabbnak látja a magyarságnak a zsidóság ellen elkövetett bűneit, mint ahogyan azt a hivatalos történetírás eddig bemutatta. Mi következik a magyarság soha el nem múló bűnösségéből? Az, hogy ,,ne engedjünk teret a zsidógyűlöletnek" - fogalmazza meg a zsidó professzor. Vagyis nem szabad tiltakoznunk hazánk felvásárlása, gyarmatosítása, iparunk, földjeink elvétele, a nemzeti szimbólumaink, ünnepeink és hagyományaink meggyalázása ellen.
Komoróczy Gézának akkor sem lenne igaza, ha nemzetünk valóban súlyos bűnt követtünk volna el a zsidóság ellen. Radnóti Miklós még tudta, és ki is merte mondani: nem vagyunk bűnösebbek, mint a többi nép. (A zsidóság deportálásának igazi okairól: bővebben ITT és ITT.)
Úgy látszik azonban, a ,,magyar bűnösség" felemlegetése és a holokauszt sem elegendő ahhoz, hogy a zsidóság elfogadtassa uralmát a magyarság felett. Bizonyos cionista értelmiségi körök szükségesnek érzik a zsidó-magyar sorsközösség, az évezredes zsidó-magyar együttélés, sőt rokonság ideájának elültetését a fejekben. Talán nem elég nekik, ha csak bűntudatot érzünk velük szemben? Azt is akarják, hogy szeressük őket?
Perge Ottó
http://www.kuruc.info/
|
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
Címkék: történettudomány, feltételezéseket, kikeresztelkedés, feltételezésekre, elképzelhetetlen, rendszabályairól, szétszórtságából, decentralizációt, zsidógyűlöletnek, modernizálásához, antiszemitizmust, antiszemitizmus, nemzetiségekkel, privilégiumokat, asszisztenciája, kulcsfontosságú, propagandafogás, visszaszorítani, nyelvismeretére, hagyományaikhoz, polgárosodásban, nyilatkozatával, zsidóellenesség, őstörténetünket, magyarországon, modernizálódni, németországban, németországból, feltalálásáról, elképzelésekre, bebizonyította, megalapozatlan, nyilatkoztatja, deportálásának, csodálkozzanak, veszedelmesnek, zsidóktól származnak, történettudomány kulcspozícióit, történetét mutatják, honfoglalás előtt, sincsen kizárva, honfoglalók között, minap egyértelműen, alkalomból adott, zsidók története, zsidók történetét, kapitalizmus hordozóiról, szokásos hazugságok, magyar középkort, zsidók akarják, könyvében szót, zsidóktól származnak”, Komoróczy Géza, Hitgyüli Hetek, Kazár Birodalom, Nagy Lajos, Antall József, Azonban Komoróczy, Dániel Péterhez, Komoróczy Gézának, Radnóti Miklós, Perge Ottó,
|
|